8 Sentyabr,2017 Dispatch məqaləsinin tərcüməsini təqdim edirik~ Xoş oxumalar~
Budur, burası “Magenta Xalı” adlanan qırmızı xalça keçididir.
Billboard Musiqi Mükafatlarının girişidir.
BİLLBOARD. Bu sizin asanlıqla əlaqə qura biləcəyiniz bir şey deyil,çünki elə də adi deyil. Düzünü desək, biz “Dispatch”da buna inana bilmirdik.
” Billboard? Nə üçün? Bu bəyəm mümkündür ki? “
Buna inana bilmədikdə, öz gözlərinlər görmək ən yaxşısıdır. ” Gözlərinlə gördüyünə inanarsan” kimi qədim bir məsəl vardır. Buna görə Las Vegası ziyarət etdim. Keçən may ayı idi.
Gördüklərimi sizə çatdıracam. İlk olaraq, bu mənim qulaqlarımla eşitdiyim bir şeydir. Bir çox söz arasında bir Billboard işçisinin bu sözləri çox təsirli idi.
” BBMA Amerikada ən prestijli mükafat mərasimlərindən biridir. Hər kəsi çağırmırıq və hər kəs bura gələ bilməz”
Bu “Billboardun lovğalığı” sayıla bilər. Lakin onun iftixarı möhtəşəmdir. Dünyadakı hər sənətçinin xəyalı Billboarda daxil olmaqdır… Bu ağlabatan bir şeydir.
Ah, onun cavabı BTSin necə dəvət alması sualını cavablamışdı.
Əlbəttə ki, amerikalılar göstərişli şeylərdə dünyanın ən yaxşılarıdır. Buna görə öz gözlərinizlə şahid olmağınız vacibdir. Magenta xalıya getdiyimizdə onların məşhurluqlarını hiss edə bilərdik,elədir?
Bu andan etibarən Magenta xalısıdır.
T-mobile Arena ARMY dünyasıdır~
BTSi dəstəkləyən müxtəlif fanlar vardı.
(Əlində sloqanla) Koreyaca “Çox sağolun” yazıb~
(Çox sağolun)
Bu həqiqətdir. Mərasimdəki fanların 80% BTSin fanları idi. Vin arxasındakı fanların əksəriyyəti ARMY idi. Onlar bura Billboard üçün yox, BTS üçün gəlmişdi.
Beləliklə,gülərək komputerimə bunu qeyd etdim.
“Billboard BTSi xilas etmədi, BTS Billboardu xilas etdi.”
Ayın 7-də BTS gündəmə düşdü. Bighitin qanunsuz marketinqlə məşğul olması ilə bağlı sübutlarının olduğunu deyın və 300 wonluq pul tələb edərək Bighiti şantaj edən bir adamın məsələsi idi. Məhkəmə onu şantaj etdiyi üçün 1 illik həbs etdi. Cəzasının 1 illik həbs olmasının səbəbi müştərinin məxfi məlumatlarından pis niyyətlə istifadə etməsi idi.
Bu məsələ guhanı olmayan Billboardu da əhatə etdi. Belə bir sual ortaya çıxdı.
“BTS sözü gedən qanunsuz marketinqə görə bu mükafatı qazandı?”
Bu mümkündür mü? Xeyr, mümkün deyil.
İlk olaraq, şantajçı BTS ilə 2015-ci ildə bazarlıq edib (?).
Billboardda əsasən namizədləri 2016 mart-2017 mart tarixlərini əhatə edən zaman çərçivəsində seçirlər. Vaxtlar bir-biri ilə uyğunlaşmır.
Onlar qalibləri album satışları,dijital satışlar,radio yayımları,performanslar və sosial şəbəkələrdəki vəziyyətləri nəzərə alaraq müəyyən edirlər.
Lakin biz şantajçının necə bir marketinq etdiyini bilmirik. Bunun qanunsuz olduğunu dedi,hakim isə bunun qısayol kimi qiymətləndirdi,daha sonra Bighit izah edərək dedi:
“Bu qısayol bir viral marketinqdir”
Viral marketinq belə bir şeydir. Özün üçün “Bu album çox möhtəşəmdir”, “Sənətçimin etibarlı musiqisi” kimi rəylər yazırsan.
Bu sahədə uzun müddətdir mövcud olan bir marketinq növüdür. Təkcə musiqidə deyil, film və moda sahəsində də istifadə edilir,onlar daha pisdir. Bəzi məşhurlar fərdi viral marketinqdən istifadə edir.
Bighitin viral marketinqdən necə istifadə etdiyin bilmirəm. Amma Billboardı hər hansı bir marketinq növü ilə ala bilməzlər. Billboardun statistika tərəfdaşı açıqca Nielsendır.
Ən Sosial Sənətçi 2017`də BTS 1-ci yerdə qərarlaşdı.
Mayın 6-a qədər 100 milyondan çox səs topladılar (səsvermənin bitməsinə 15 gün qalmış). Justin Bieber 13 milyon səs qazanmışdı.
Son nəticə? BTS 300 milyonu keçən səsi topladı, Justin Bieber isə sadəcə 23 milyon qazandı. BTS 10 dəfə daha çox bal qazanmışdı.
BTS BBMAda qalib gəldi. Bu, kiçildə biləcəyiniz bir qalibiyyət deyil. Bu,marketinqin köməyi ilə və ya pulla alına biləcək bir nailiyyət deyil. Bunlar Las Vegasda görüb və hiss etdiklərim idi. Dispatch müxbiri Kim Sujinın hesabatı idi.
~For eng: twitter account- jiminishell~